viernes, 27 de abril de 2007

Benvinguts Ussíes i altres fadrins de bon meréixer

Estimats amics del món del bloc:

Tal com està el món de la hohoesfera, és possiblement veritat que d'aquí a uns anys hi haurà multitud de blocs abandonats, cadàvers, carcasses sense vida que donaran idea de pensaments passats i d'altres subterfugis.

No obstant, el procés és imparable, i inherent hi és la selecció natural. Comencem tots, acabaran uns quants. De totes maneres, hi ha aventatges en la bloqueria, i passo a enumerar-les:

* Editem de forma senzilla, amb un format de relativa qualitat (no es Tej però déu n'hi do)

* No gastem paper ni energia per a imprimir-ho

* El canal de distribució és massiu, només falta una bona eina de publicitat i poca cosa més (ah, ser interessant pel públic objectiu)

* Ens permet expressar-nos, queixar-nos i/o relaxar-nos canalitzant la nostra energia mitjançant la confessió global.

D'altra banda, qui coneix el meu bloc castellà, origen de tot, coneix el meu tarannà, i d'aquí el títol:

* és el meu objectiu cultivar, protegir i possiblement, des dels meus humils coneixements, protegir la llengua i cultura catalana

* m'encanta jugar amb els mots tot i que no puc garantir la total precissió donat que sóc impacient, apressat i poc detallista en acabar les coses. D'aquí la paraula compte. Conte és conte, compte és comte i compte és compte. Encara que es pronuncien igual, tenen significats diferents. He triat el més llarg per a observar totes les possibilitats. Us convido a revisar-ne els detalls en un diccionari, eina imprescindible per Déu.

* La cantarella és una invitació a la vida. Semblarà ridícula, innocent o reprovable, però des d'aquest punt de vista, és totalment justificada.

Res més, només comentar que realment no sé si tindré temps per a mantenir tanta informació, però tinc material en format imprès, o sigui que, realment, només és qüestió de temps...i de ganes

Salutacions

No hay comentarios: